Skip to content Skip to navigation
Novi Brend

DIZAJN

Italijanski stil
Krajem devedesetih i početkom 2000. godine, dizajn Fiat automobila postao je prepoznatljiv po visokom stepenu praktičnosti, sa posebnom pažnjom usmerenom na unutrašnjost automobila. Danas je brend evoluirao i svi detalji su pažljivo integrisani,  sa harmonijom forme i ujednačenog izgleda - kombinacija tradicionalnih vrednosti u inovativnoj sredini. Povratak originalnog italijanskog kvaliteta, karakterističnog za period šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka, izražen je kroz jedinstven dizajn automobila.

Centro Stile 
Mesto na kome se kreativnost i ideje pretvaraju u realnost.

Jedan od glavnih centara automobilskog dizajna u Torinu je Centro Stile, mesto na kome se rađaju prvi obrisi svakog novog Fiat-a. U Torinu, prestonici svetskog industrijskog dizajna, u Centro Stile radi 200 ljudi na kreiranju identiteta Fiatovih automobila.

Timovi dizajnera i stručnjaka osmišljavaju svaki detalj sa krajnjim ciljem da stvore prepoznatljiv italijanski brend Fiat.

Reality Center
Reality Center, jedinstven u Italiji, omogućava inovativan sistem virtualnog prikaza automobila. Premijerno testiran na projektima za modele Panda i Idea, Reality Center koristi matematičke modele, omogućavajući preciznu analizu i poboljšanje kvaliteta svih komponenti automobila. Na ovaj način se usvajaju rešenja koja ispunjavaju visoke dizajnerske i funkcionalne zahteve.

Automobili kao laboratorije
Fiat je razvio model takozvanih ”koncept” automobila, koji predstavljaju laboratorije, u kojima dizajneri iz Centra Stila mogu da eksperimentišu sa novim konceptima dizajna. Rad na probnim, ”koncept” automobilima prilika je da se pažnja usmeri na dizajn automobila i buduće potrebe kupaca. Ovi automobili imaju višestruku namenu. Koriste se kao prototipi za izložbe, kao i prototipi koji prikazuju prvi pogled na buduće modele.